utorok 5. novembra 2013

Spomienkovo-jesenné Pošli ďalej

Jeseň a jej farby sfarbeného lístia mi budú asi už navždy pripomínať náš deň D. Mali sme jesennú svadbu. Síce vraj nie som jesenný typ (ale neviem, aký typ som), ale jar by sme nestihli, v lete sme už mali iné plány a do zimy som čakať odmietla. :D Ako aj do ďalšej jari a leta. :)
Netrúfla som si sama na výzdobu, zato som sa statočne handrkovala s aranžérkou cez telefón a trochu aj osobne. (Nie, vskutku nechcem vysoké svietniky a vázy, cez ktoré na seba ľudia vidieť nebudú a bude hroziť ich prevrhnutie nielen malými deťmi! :) Ale mne ozaj nevadí, že bude stôl v jednej rovine. ... A podobne.) Asi deň predtým som sa zmierila, že to nebude tak, ako som/sme si vymyslela/i a prestala sa tým stresovať. Veď na tom predsa až tak nezáleží, nie? Dôležité sú iné veci. A tak sme boli napriek všetkému milo prekvapení.
Jediný náš príspevok do zdobenia stolov boli stojánky spolu s menovkami.

A keďže si ich všetci nezobrali domov na pamiatku, ostalo mi ich viac než dosť. (Mea maxima culpa, možno som to mala verejne oznámiť, ale...vydávala som sa prvýkrát - dúfam, že posledný, tak som nemala skúsenosti a mi to nenapadlo.) :)

Preto mi napadlo, že keďže už je to rok, čo mám blog, a celkom ma potešila návštevnosť nad 1000 osôb a 11 stálych hostí, čo som veruže nečakala (je milión krajších blogov s origoš nápadmi), povedala som si, že keď bude mať niekto o stojanček na fotku/obrázok záujem, môže sa hlásiť. A aby som ich neposielala úplne prázdne, pridávam aj "staré" pohľadnice vydané pri príležitosti 750. výročia udelenia mestských privilégií Brnu. Našli sme ich pri vypratávaní pred rekonštrukciou celú hromadu. Škoda len, že iba 3 rôzne druhy. :(


Sú to len drobnosti, ale keby niekoho predsalen potešili, nech dá komentárom vedieť do 13.11. (Asi najlepšie aj s nejakým kontaktom; farbu a tvar dohodneme potom.) Či bude nutné losovanie, to predpovedať neviem. :) 

2 komentáre:

  1. Ahoj Majo, hezké stojánky zdobily váš svatební stůl. Zájem bych i měla a nejvíc o pohlednice, které sbírám. Vlastně začala moje mamka a já nějaké pohledy našla na půdě a přidala další.....Dnes už se pohlednice moc neposílají a je to docela škoda. ahoj Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej, zberateľka! Si mi pripomenula, že som mala doma malú krabicu od varnej konvice plnú pohľadníc. Ktovie, či som ju pri sťahovaní zachránila. Netuším však, kedy sa dostanem do rodného domova, aby som to zistila. :)
      Zbieraš všelijaké, alebo sa špecializuješ na mestá/prírodu/zahraničné/...? ZdravíM.

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu, milé slovo a prajem príjemný čas. :)