streda 27. novembra 2013

Podarilo sa mi

dnes splašiť snáď už posledné potrebnosti na výrobu adventného kalendára. Hádam sa mi ho podarí dokončiť v čo najväčšej skrytosti. Manžel už je na ceste domov, tak to vidím trochu blede a tak premýšľam nad vhodnými "klamstvami", čo to stváram (búcham kladivom) a načo to potrebujem (diery, klince). :D Uvidíme.
V každom prípade, už mám aj drobnosť na prvý deň:
Vyzerá, že je veľká, ale zdanie klame. :)
Zatiaľ neprezradím, čo tam je. V skutočnosti netuším, či blog číta alebo nie. Vie (alebo aspoň vedel), že som si ho založila. Ale ja neviem, či ho sleduje abo nie. Ak hej, ta zbytočne budem hrať mŕtvu muchu. :D Avšak, mňa to baví a možno baví aj jeho hrať prekvapeného. :)
Papier, v ktorom som krabičku obalila, je recyklovaný. Už som v ňom dostala darček zabalený ja a keďže to bola veľká krabica (AKU skrutkovač + sada bitov a vrtákov), papier bol relatívne rovný a páčil sa mi, schovala som na "horšie" časy. Ktoré občas nastanú a ja nemám nič na zabalenie. :)

Okrem iného som nakúpila kopec nitiek, ktoré si praje moja švagriná pod stromček. :) Váhala som, či vziať z každého odtieňa každej farby, alebo nie. Krásna farebná škála to bola.

No a špendlíky sa podľa mňa zídu. Všimla som si tieto sklenené a pripomenuli mi časy, kedy mamka šila všelijaké oblečenie nám alebo sebe. Mala ich odložené v sklenenej fľaške (tuším od rýb?), v ktorej bola aj krieda na látku, ceruzka... 
A aj meter je fajn. Páči sa mi, že je samozaťahovací. Akurát už som sa stihla nachytať na tom, že z druhej strany je v anglickej mierke. :D Meter zatiaľ často využívam (už som ho kúpila dávnejšie), ta ktovie, či nebudem musieť kúpiť nový, lebo sa zničí. :) Meter po mamke mám kdesi založený a ešte sa mi ho nechcelo vyťahovať, keďže tento bol po ruke. :)

Cenovku som strhla pre istotu hneď po odfotení.
Asi do "šicej" krabičky ešte niečo pribudne, no zatiaľ neviem čo a neviem ani, či ten prútený košík zvládnem resuscitovať, alebo budem musieť zohnať niečo lepšie, krajšie.

Keď viem, komu čo zaobstarať, tak ma to aj baví zháňať. Niekedy. Ale bezcieľne blúdenie po obchodoch s tým, že snáď mi niečo padne do oka...na to mám náladu naozaj veľmi zriedkavo. A niekedy aj keď viem, čo potrebujem, ta mám odpor vstúpiť do obchodu (najmä ak potrebujem niečo na seba). Tento víkend však budeme musieť jeden nákup absolvovať. Muž písal, že mu prdli nohavice. :D Ach jaj. Ten neznáša nákupy ako i ja, takže keď sa to naše nakupovacie beználadie stretne, ... peňaženka sa raduje, i kreditky, bo sa z nich nemíňa. :D

No a podarilo sa mi vyfotiť greposvietnik v jeho lepšom svetle:


Advent sa nezadržateľne blíži a ja som zvedavá, či sa nám podarí počas neho aspoň trochu sa stíšiť a prežiť ho v očakávaní a pokoji bez nejakých zmätkov, zhonu a pod.

Pekný večer prajem všetkým návštevám. :)

4 komentáre:

  1. Ahoj Majo, docela jsem se pobavila při představě, jak tvůj manžel nakukuje na blog a o všem ví:-)))
    Svícínek je parádní, já ho dělala z pomela, páč to je větší:-D Ale byl to boj než jsem ho vyškrabala:-)))
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ajko, no...buď hrá báječne mŕtveho chrobáka alebo ozaj nič netuší. :D Budem to musieť však raz nejako zistiť. :)
      To si viem predstaviť s tým vyškrabovaním. Ja som sa bála, že to lyžičkou zničím, ta po chvíli som začala vyškrabávať nechtami. :D
      Pekný deň prajeM.

      Odstrániť
  2. Ahoj Majo, můj manžel na blog nechodí a nic bych řešit nemusela. Jsem zvědavá, co dáš do adventního kalendáře:-) A fotky svícnu se ti moc povedla:-) ahoj Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Zuzano. Tak to máš výhodu, aspoň nad tým nemusíš premýšľať, či tam pre neho prekvapenie vložiť alebo nie. :) Príjemný deň Ti prajeM.

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu, milé slovo a prajem príjemný čas. :)