utorok 28. januára 2014

Naša schopnosť

nakupovať sa posledným nákupom prejavila úplne.

Minulý týždeň sme si konečne vybrali svetlá do kuchyne a obývačky. Keďže máme veľký otvor medzi miestnosťami, chceli sme, aby boli v jednom štýle. V obchodoch sa nám občas niečo páčilo, ale obvykle k tomu nemali podobný protikus do druhej miestnosti. Napokon sme našli niečo na nete, čo sa nám zapáčilo, objednali, včera vyzdvihli a večer rozbalili, že ideme namontovať. Veď napokon, huráááááá, zas kúštiček bližšie ku koncu zveľaďovania obydlia!
Lenže!!! Po vybalení sme sa začali rozpačite smiať. Záves lustru do kuchyne má asi 1,5 metra! :D Do našich asi 2,5 metrových miestností...to jaksik nepasuje. :)))
Dobre si posvietime na to, čo som navarila!!! :D
      

Do obývačky je síce kratší, ale tiež by si človek o to hlavu otĺkal. Aaaaaaaach. Aká škoda dvojitá. Jednak to, že budeme musieť hľadať zas a jednak to, že sa nám veľmi páčia. Avšak skrátiť tak, aby to dobre vyzeralo, sa nedá - výrobca na to nemyslel. Zabrúsili sme hneď na net, že či tam písali o dĺžke a veruže písali. :D Len my sme jak hotentoti na to nepozreli. :D No smola.
Tak sme pobalili svetielka zase smutne do krabice a budeme ich musieť vrátiť. Štve ma to neskutočne. Nerada nakupujem a obávam sa, že bude zas dlho trvať, kým sa mi niečo zapáči.

Ale aby sme len nesmutnili, robia nám radosť zasadené cibuľky. Sadila som ich ešte niekedy v novembri, či kedy a našťastie nie do záhrady, lebo teraz by asi pomrzli. Ponachádzala som staré hrnce. A ľaľa! Ako prvý na svet vykukol už dávnejšie hyacint.
Mám pocit, že rastie nejako podivne. Obvykle vidím najprv listy, potom stonku a púčiky a nakoniec kvet. U nás sa začal spomedzi malých listov driapať už rozkvitnutý. :) Neviem prečo. V zabordelenej spálni (momentálne lakovňa, píla, ...), kde sme nekúrili. Preniesla som ich do obývačky, aby sme sa nimi mohli kochať. Načo kvet v miestnosti, kde ho nikto neocení?

No a včera som si všimla, že prvé krokusy už tiež nahodili kvety.
Ani neviem, či mali kvitnúť prvé krokusy alebo hyacint. Je mi to však jedno. Dúfam, že vyrastú a rozkvitnú všetky cibuľky a budeme mať doma parádu. :)

Prajem pekný slnečnomrazivý deň.




4 komentáre:

  1. Škoda že nejde zkrátit. Ale možná nějaký šikovný kutil by si s tím poradil:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máme vo zvyku sa vŕtať vo veciach, aby sme ich upravili. Ale pri tomto sme si povedali, že s našimi skúsenosťami by to dopadlo asi horšie a nechceli sme riskovať, že naše predstavy budú odlišné od realizácie. :D Museli by sme sa potom na to veľdielo pozerať, kým by sa nezničili a nemuseli sme kúpiť nové. :)))

      Odstrániť
  2. Lustre vyzerajú fakt dobre a ja vidím len reťaz, myslím že toto by šlo pekne skrátiť?....vyhodiť nejaké očka a skratiť kabel...no neviem z blízka to nevidím ale som povaha že keď mi niečo sadne za každú cenu si to musím prispôsobiť :-)) Ahoj dík u mňa za návštevu a prajem krásny víkend.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, premýšľali sme nad tým. Ale ani jeden z nás nezvára, ani nekuje...myslím, že by sme to viac zničili, ako upravili tak, aby úprava dobre a nenápadne vyzerala. Napokon sme skončili so svetlami úplne iného štýlu. Záves si doprajeme, až keď budeme mať vyššie stropy. Inak to závesné svetlo nemá veľmi zmysel a ten správny efekt.
      Príjemný štart do ďalšieho týždňa. :)

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu, milé slovo a prajem príjemný čas. :)