utorok 7. januára 2014

Od poslednej myšej story

sa toho udialo asi toľko, že 

minulú noc sme sa výborne vyspali. Myš kamsi utiekla. Asi načerpať nové sily, alebo našla obživu inde, alebo šla vrhnúť mladé. :D Netušíme.

Avšak dnes som zaznamenala jej návrat na naše poschodie. Šramot v rohu obývačky, kde smutne stojí pasca s oschnutým syrom (asi budem musieť už vymeniť :D) ma trochu znepokojil. Zase som bez muža - kto by likvidoval pascu? A keďže sa nechytila, znamená to, že sa zase nevyspím? A keď príde drahý, ta ani on? Minulý týždeň sme takmer každú noc boli hore a obrátili izbu hore nohami. Raz to vyzeralo nádejne. Ale malej myške stačí malá dierka. :D Nepodarilo sa nám prísť na to, kam sa schovala, ale odvtedy sme mali pokoj (až do dnešného dňa zjavne). Nanešťastie som prišla na to, že sa očividne presťahovala dolu k svokre, ktorá má z myší vcelku strach a vyhráža sa, že nám rozbombarduje novovybudované obydlie, aby ich vykynožila. :D Prišla som na to náhodou, keď som si brala veci z kuchynskej linky. Deravý sáčok so zvyškami cestovín ma najprv nechal chladnou. Veď som si dierku možno iba nevšimla pri presune s krabice do kuchyne. Ale keď som rozobrala utierky zakrývajúce marmelády robené pred vianocami (na ktoré som zabudla), zbadala som neodškriepiteľný dôkaz existencie myši a jej pobytu na prízemí!!! No, pomyslela som si vtedy, že najlepšie by bolo, keby sa k nám tá myš vrátila, aby bol pokoj v rodine. :D Ale po dnešnom šramote po tom netúžim. Ja rada v noci spím a už aj bez myších nájazdov mám problém so spánkom. 
Preštudovala som rady na nete...ultrazvukový plašič mnohí neodporúčajú, lepidlo aj mne príde trochu drsné (asi som ešte nedospela do takej fáze nenávisti voči myšiam), mačku nemáme (a aj tak niektoré bývajú voči myšiam chladné) a do pasce sa nechytá. Asi je nejaká bárs múdra. Budem ju musieť nejako prekabátiť. A skúsiť využiť skutočnosť, že síce bezvadne počuje, ale zle vidí....

Ak opustím tému myš a jej život s nami, tak máme novú pračku, ale bude treba opraviť spoj odtokovej hadice do trubky v stene, pretože po prvom pokusnom praní nám ostala mláčka pod pračkou. :) Možno z nás má ešte strach. :D Ešteže sme si to všimli!
A v kuchyni máme provizórne položenú kuchynskú dosku. Šli sme do obchodu, kde sme ju reklamovali z úplne iného dôvodu, zistili sme, že ju už majú hotovú (ktovie kedy by sa im uráčilo dať nám vedieť) a tak sme si ju pozreli, zistili, že ju zbrúsili a niečím natreli, takže je tmavšia a tak sme si vykomunikovali zľavu - teda manžel. Ja na handrkovanie nemám nerv. :)

A okrem toho premýšľam, že by som sa mohla pustiť do nejakých tvorivejších prác ako lakovanie dverí a zárubní. Ale nejako sa k ničomu neviem dokopať.
U Ajky som zbadala veselé kvetináče, tak mi napadá akurát obveseliť korkové podšálky, na ktorých je nalepená reklama - tuším na nejaký liek. Ale budem musieť niekde splašiť nejaké pekné servítky. A možno by som mohla začať premýšľať nad výrobou nejakých odolnejších nezávadných, milých, malých hračiek.

2 komentáre:

  1. Asi bys tý myši měla dát podepsat nájemní smlouvu, ta se od vás nehne:-)))
    Ale prodávají se i jiné pasti, vypadají jako malá ptačí klec, takže tu pak jen popadneš a odneseš někam daleko:-)
    Jo a ubrousky splašíš normálně v papírnictví či hobby obchodech, a jestli je budeš lepit na něco tmavého (jako korek), tak je lepší to přetřít světlou barvou:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No...s podpísaním by nebol problém (čokoláda na zmluve, okolo nej trochu farby a je to :D), ale...myslíš, že by platila? Ono v podstate by asi stačilo, keby bola natoľko slušná, že by sa nehrnula celým domom, nerozhryzávala by všetko a mala jednú stabilnú toaletu. :D
      Jj, mám v pláne ten korok pretrieť, ale farba bude asi závisieť od servítky. Snáď nájdem nejaké, čo by sa mi na to hodili. :)

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu, milé slovo a prajem príjemný čas. :)