streda 20. marca 2013

S prvým jarným dňom

prišlo aj zistenie, že mám prvého sledovateľa. No to je milé. :) To priam volá po oslave!!! :) Možno sa to nepatrí, ale prečo by sme sa netešili z drobností?
Čo takto veľkonočná, či veľkonočnojarná výmena? Veľká noc sa blíži a bude trvať ešte hooodne dlho. Len neviem, ako sa to organizuje. :) Asi bude treba záujemcov a termín?
Termín sa vymyslí ľahko. Horšie to bude so záujemcami. :)
Napadá mi, že by sa mohlo nahlasovať do Kvetnej nedele. Asi je to trochu šibeničný termín, ale keďže Kvetnou nedeľou začína Tichý týždeň, tak by som chcela trochu eliminovať internet. Takže dvojice (prípadne by to mohol byť kolotoč?) by som oznámila buď na Veľkonočnú nedeľu alebo 1.4. To by bol ideálny termín v prípade, že ... výmena bude v rámci mojej osoby. :D No šak čo!!!
Ešte je jedna možnosť...oslávim to len pohárom vína. Lenže na stole mám iba čaj. :) Nevadí. Ja sa teším. Kto sa teší so mnou?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu, milé slovo a prajem príjemný čas. :)