pondelok 18. marca 2013

A máme

za sebou ďalšiu nedeľu ... opäť v znamení nárcisov, opäť v znamení návštevy.


Tentokrát to bola návšteva tvoreniachtivá, ale so slovami: "nemáš nejaký nápad? .. skús google". Tak ma to pobavilo. Doniesla farebné ústrižky filcu, že: poďme z toho urobiť niečo jarno-veľkonočné.

A tak sme prehľadávali stránky, a žasli a nevedeli si vybrať z toho nepreberného množstva tvarov, farieb, kombinácií.

Nakoniec som si vybrala pre začiatok kvetinkové náušnice (ktoré musím ešte dokončiť-zavesiť). Kamarátka sa rozhodla pre svoj symbol a vyrobila brošňu žlté kuriatko (nemám odfotené). Ale musím povedať, že sa k filcovému tvoreniu ešte asi vrátim, pretože sa mi zapáčili vtáčiky a sovičky, ale aj iné zvieratká, ktoré povyrábali šikovné ruky z rôznych kútov.
Keď tak na to pozerám, nedala som si veľmi záležať s obšívaním. Je to také halabala... :)
A posledná fotka je darček, ktorý som dostala už dávnejšie, ale nakoľko je spätý zrovna so včerajšou návštevou, tak prikladám fotku. Na tom mini-vrecúšku sa mi najviac páči tá jemná malinká výšivka.
Vrecúško má prenikavú vôňu, ktorú si v oblečení predstaviť neviem, tak zatiaľ robí spoločníka nitkám, gombíkom, odstrižkom, gumkám, ... v šitíčkovej krabici na pozadí .. ktorá ešte stále nie je hotová a už začína byť malá. Ach jaj. :(

1 komentár:

Ďakujem za návštevu, milé slovo a prajem príjemný čas. :)