utorok 3. decembra 2013

Umrem

Nemôžem napísať nič iné.
Pred chvíľou som sa totiž vrátila z pošty (včera ma poštár nezastihol), otvorila balíček od Máří (nejde mi otvoriť blog...tak snáď je ten link správny) a nemôžem prestať vyvaľovať oči od údivu. Balík plný krásnych vecí:

Na vrchu okrúhla dečka. Nazvala som ju zimná. Neviem sa totiž zbaviť dojmu, že skrýva predo mnou nejaké tajomstvo a obzerám ju z každej strany a hľadám vchod. :)


Ozdoby, nad ktorými mi rozum stojí. Tá presnosť, ktorú to vyžadovalo. Nemala by som na to trpezlivosť. :)

Pri svetle žiarovky vyzerá inak ako na fotke s bleskom. Nemám rada, keď si so mnou svetlo a farby takto zahrávajú. :D Už aby bolo znovu denné svetlo.
Šála, ktorá asi spôsobí kúpu nového kabátu alebo čo. :D K lyžiarskej vetrovke sa mi nejako nehodí a navyše je taká jemná, že by som nemala to srdce riskovať, že sa mi na ňu nalepí suchý zips.

A voňavé levanduľové vrecúško.

Som z toho úplne vykolotočená a spytujem si svedomie, že jak som si to zaslúžila. Najmä keď to porovnám so svojím maličkým balíčkom, ktorý som vyslala na cestu.

Máří, ešte raz musím napísať : Ď A K U J E M.

A ďakujem aj Ajke, že to celé zorganizovala.

2 komentáre:

  1. Máji, neumírej♥ Jestli jsem ti udělala radost, tak jsem splnila svoje přání tobě, někoho potěšit a udělat radost. Měj se krásně a ten kabát by mohl přinést Ježíšek a zvlášť, jestli potřebuješ i nějaké to paletko by bylo pěkné:-) Měj se krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ale jdi ty, vždyť tvůj balíček je taky pěkný. Na fotky jsem koukla, ještě písnu:-))
    Link máš správný, jen na Blogu.cz mají nějaké technické problémy, taky mi někdy nejdou otevřít.
    Ajka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za návštevu, milé slovo a prajem príjemný čas. :)