pondelok 7. októbra 2013

Záhada (a giveaway do tretice)

Dostala som večer chuť na niečo sladké. Sladkosti ani ovocie som nenašla, tak som si natrela chlieb s maslom a vytiahla z chladničky slivkový lekvár. 

Z roku 2005! 

Domáci. Bez konzervačných látok. 

Vie mi niekto povedať, ako je možné, že to vydržal s nami tak dlho a nepokazil sa? Otvorený bol už minimálne pol roka, ak nie rok. (Manžel lekvárový nie je a tak si málokedy spomeniem pri príprave večere na niečo také.) Tie obchodné ovocné podivnosti, obvykle s konzervantami, plesnivejú jedna radosť. :)

A čo s tou giveaway mám v poslednom čase? No, je ich jak húb po daždi. A cenám sa nedá odolať. Tekvicová je u Andrei. Kto má rád tekvice, nech skúsi šťastie. Zamatová, trvanlivá tekvica možno čaká práve na Teba.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu, milé slovo a prajem príjemný čas. :)