streda 2. apríla 2014

Giveaway u Eriky

Ajhľa, aké pekné guličky môžete vyhrať: 

Páčia sa vám? Hodia sa vám? Chcete ich? Tak sa mrknite k Erike.


Včera som sa dočítala, že vraj Phalaenopsis nemá byť na priamom slnku, a že môže byť v kúpeľni. No...máme ho na západnej strane na parapete a krásne vykvitol. Tak zvažujem. Či ho hodiť na parapet do kúpeľne, ktorá je síce tiež na západnej strane, ale okno nemá normálne sklo, ale také...zrnité. :D Uvidím. Keby sa jej prestalo dariť, šupnem ju tam. Zatiaľ ostane tam, kde je, hoci by som tam potrebovala dať bylinky, nech sa im lepšie darí.
A žerucha ma dosť sklamala. Asi bola už stará, abo čo. Ale rastie tak biedne, že pravdepodobne ju neochutnám.
Juj a ešte jednu vec som chcela. Ten skvelý nápad s deravou hadicou v bylinkáči je u mňa nepoužiteľný. Nejako mi (trdlo sooom!!!) nedošlo, že keď hadica bude končiť hneď pri drenáži, tak voda bude vytekať rovno na kamienky a do podmisky a NIČ sa nevsaje do hliny. :D Skoro ma kleplo, keď som to zistila. Budem to musieť opraviť. :)
Inak mi už vyrašili takmer zo všetkých zasiatych druhov nejaké semienka. Akurát pažítke, šalvii a rozmarínu sa ešte nechce. Zatiaľ vyhráva rukola.
Na záhrade budú kvitnúť ďalšie hyacinty, ale zatiaľ neviem farbu. A tulipány čo nevidieť možno tiež rozkvitnú do krásy. Momentálne tam máme modro-žlto (modriceee, ladoňky a pár narcisov). Keď však rozkvitnú tulipány...začne sa nám záhrada asi červenať. :)

Majte pekný deň.

2 komentáre:

  1. normálně jsem si musela orchidej vygooglit :)) kytky neumím - ani pěstovat :) a hadice v květináči :) to by mně nenapadlo ani zkusit ;(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja tiež furt najprv gúglim až potom pomenúvam kvetiny. :) Len občas neveriacky hľadím aj na ten gúgl... :D

      Odstrániť

Ďakujem za návštevu, milé slovo a prajem príjemný čas. :)