streda 17. júla 2013

Oklamali maaa!!! :)

Ako som minule písala, kúpila som si orchideu. A nechala som sa obalamutiť. Svojou nevedomosťou. ... Vyberala som a vyberala, chcela som nejakú špeciálnu farbu. ROZHODNE NIE fialovú, či ružovú, či cyklaménovú (videné farby očividne pomenovať neviem), či ako pomenovať farbu "bežných" orchideí. Tak som si vybrala kvety sfarbené do nepopísateľnej farby a tešila sa, aká výhodná kúpa. A ako šiel čas, kvetinka sa mi začala pomaličky vyfarbovať. Ani by som si to neuvedomila, keby po mesiaci či dvoch nenahodila nové púčiky. Tie sa roztvorili do mladých kvietkov a VTEDY bol ROZDIEL už ozaj markantný. :) 



Ale som s tým zmierená. Hlavne, že sa jej darí aj napriek tomu, že má za sebou skúsenosť, že stála už minimálne raz celý víkend vo vode (zabudla som vyliať vodu), že som ju podozrievala z ochorenia na štítničky a prežila moje neprofesionálne ošetrenie očividne bez ujmy na zdraví. :) Nabudúce (ak nejaké bude) jej však kúpim asi radšej bielu kamarátku. Nech si môžu šepkať svoje exotické tajomstvá.

Ešte chvíľu ostanem pri kvetinách. Pretože ma očarila ruža na záhrade u svokry. No koho by nie, keď na relatívne maličkatej rastlinke s tenkou stonkou rastú tri mega kvety (v porovnaní so zvyškom rastliny) a ktoré sú ešte každý inej farby! Dúfam, že z toho kríčku vyrastie veeeeeľký krík!


A malá hádanka na koniec. Vie niekto podľa tejto fotky, kde sa nachádza dom?


Minule sme šli s manželom na bicykli a prefrčali okolo. Kým mi do mozgu došla informácia, že by som mohla aj odfotiť, keď už mám výnimočne pri sebe aj foťák. (Zakaždým, keď ideme na bicykli, tak 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za návštevu, milé slovo a prajem príjemný čas. :)